Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Výkonnost a vzdělávání nelze řídit zvlášť
Výkonnost zaměstnanců by ve firmě měla být správně napojena na vzdělávání a naopak. Obě tyto složky…
Měření angažovanosti: Proč a jak?
Strategický talent management nemůže stát na měření spokojenosti, nýbrž na měření angažovanosti…
Nebezpečné předsudky v HR
Lidský mozek si při zpracovávání informací vytváří určité zkratky, jejichž cílem je usnadnit a…
Jak vypočítat náklady na nevýkonné zaměstnance?
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou…
Jak se změní nábor do deseti let?
Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…
Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců
Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…
Proč odcházejí zaměstnanci call center?
Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…
Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…
Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery
I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…