Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na anti-covid večírek aneb 2xO večírek
Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či…
Nová budoucnost práce: Pandemie COVID-19 mění preference zaměstnanců (průzkum)
Krize proměňuje pracovní trh obrovskou rychlostí a stává se katalyzátorem nové budoucnosti práce. …
Co má employee branding společného s onboardingem?
Mnoho organizací považuje silnou zaměstnavatelskou značku za prostředek k přilákání talentů. Značka…
Den poté: Jak bude vypadat nábor na konci pandemie?
Pamatujete se ještě na dobu, kdy všichni mluvili o nedostatku talentů? Teď se situace otočila…
Společnost Kincentric předala ocenění nejlepším zaměstnavatelům za rok 2019
Kincentric, bývalá divize společnosti Aon - Aon Hewitt a světový lídr v oblasti řízení lidských…
Jak udělat ze zaměstnanců ambasadory vaší značky
Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak propagovat vaší firmu coby zaměstnavatele, je mít spokojené…
Nejčtenější články na HR News za rok 2019
Web HR News přináší tradiční přehled nejčtenějších témat za uplynulý rok 2019. V obecné definici…
Reportáž: Listopadové workshopy ICT Pro nabídly náhled do Power BI a HR marketingu
Power BI a personální marketing. Tato dvě aktuální témata nabídla ve svém školicím centru v Praze…
Proč brand zaměstnavatele českým firmám nefunguje?
Snad neexistuje jediná firma v České republice, která by nezaznamenala alespoň jednu diskusi na téma…