Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 problémy v náborovém procesu, které poškozují značku zaměstnavatele
Vybudování značky určité firmy coby zaměstnavatele zabere mnoho času, úsilí a cílené práce. Výsledky…
Konference EBX nabídla konkrétní příklady, jak vytvářet pozitivní zaměstnaneckou zkušenost
17. září se v holešovické La Fabrice uskutečnila konference Employer Branding Experience 2019 (EBX).…
Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem
Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.
Vyhrajte vstup na konferenci HRko, seznamte se s HR projektem CHALLENGER a dalšími
Zefektivnit interní komunikaci napříč odděleními i hierarchií firmy, zlepšit vztahy a vytvořit…
Co si kandidáti zjišťují o zaměstnavateli před přijetím pracovní nabídky
Proces výběru nového pracovníka rozhodně není jednostranný. Především v dnešní době, kdy se firmy…
Lidé nechtějí pracovat jako stroje na povel, chtějí do práce vkládat i kus sebe
Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a…
Vyhrajte vstupenku na HR Summit 2019 na téma Budování značky zaměstnavatele
HR Summit 2019 se tentokrát zaměří na velmi aktuální problematiku budování značky zaměstnavatele, …
26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Pracovní trh (1/4)
Mnozí z vás určitě narazili s nástupem nového roku 2019 na mnoho globálních článků s predikcemi v HR…
Proč prezentovat firmu jako ideálního zaměstnavatele
Existuje spoustu druhů marketingu. Mimo jiné se reklama dá rozdělit také podle toho, na koho je…