Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Poznejte zákazníky individuálně
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět vlastní průzkumy…
Co by vám zákazník rozhodně neměl říci
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí…
Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli…
Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich zákazníků a budoucími…
Neschovávejte se zákazníkům
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom,…
Desatero etického prodeje
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost tato pravidla…
Profesionální prodej
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost.…
Efektivní prodejní prezentace
Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu…
Komunikace se zákazníky - rady z první linie
Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či rozzlobený, že jej žádná…