Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Klíč k loajalitě
Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků…
Naslouchat zákazníkovi nestačí
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za…
Dejte jim, co potřebují
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich…
Prezentace, která vás odliší
Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální z&…
Svůj k svému
*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost spotřebitelů. Propagovaný výrobek se…
10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že…
Kudy na zákazníka
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si od nich žádají.…
Proč poslouchat zákazníka
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o…
Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je přidat osobní kontakt. Když…