Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Poznejte svého zákazníka
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou…
Kdy říci zákazníkovi ne
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce…
Loajalita se vyplatí
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality…
7 cest k modernímu prodejnímu uvažování
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o…
Zákazník jako součást obchodování
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i…
Současný zákazník, nejlepší zákazník
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů.…
Zákazník není na jedno použití
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu.…
Berte to osobně
Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup.…