Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Služby zákazníkům: komplexní přístup
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…
Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…
Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…
Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…
Jak dobře znáte svého zákazníka?
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…
Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují často podobným způsobem jako…
Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů.…
Využití správy znalostí v e-businessu
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…
Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu
Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích pohovorech či životopisech to, že…