Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Služby zákazníkům: komplexní přístup

Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…

Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…

Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu

Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…

Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují často podobným způsobem jako…

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů.…

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují:…

Výpis 36103618 z celkem 3840