Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Služby zákazníkům: komplexní přístup
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…
Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…
Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…
Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…
Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují často podobným způsobem jako…
Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů.…
Jak dobře znáte svého zákazníka?
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…
Využití správy znalostí v e-businessu
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…
Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují:…