Články z oblasti vzdělávání a poradenství
4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty
Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a…
Automatizovaný svět potřebuje lídry emocí
Vyvolávají ve vás extrémní předpovědi automatizované budoucnosti úzkost? Společnost už nevěří, že by…
Jak vést virtuální tým k výsledkům
Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o…
Diverzita a mezikulturní spolupráce zvyšují kreativitu
Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí…
Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti
Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a…
Impact Leadership aneb přínos manažera pro obchodní výsledky
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem dosáhnout vyšší spokojenosti…
Nadprůměrní generální ředitelé (2/2): Pokročilá charakteristika
Pořadí nových iniciativ v řízení firmy je velmi důležité. Nadprůměrní ředitelé provádějí…
Nadprůměrní generální ředitelé (1/2): Základní charakteristika
Úspěch v pozici vrcholového manažera vyžaduje tvrdou práci. V čem mají výhodu ředitelé, kteří do…
Soutěž o vstup na konferenci Lead & Learn 2017
Zvládnete-li řídit sami sebe, pak zvládnete řídit i ostatní. Konference Lead & Learn 2017 je…