Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své práce pozitivněji než…

Popis práce jako manažerský nástroj pro zvýšení bezpečnosti

Bezpečnostní manažeři se ve své činnosti věnují třem hlavním oblastem. Jedná se o porovnávání…

Nábor a zpětná vazba

Žadatelé o práci často zažívají situaci, kdy se k nim po absolvování přijímacího pohovoru nedostane…

Z HR až na vrchol

Ten, kdo říká, že z oddělení lidských zdrojů neexistuje cesta vzhůru, jistě nečetl výsledky…

Pozor na pomstychtivé zaměstnance

Propuštění zaměstnanci často cítí potřebu nějak se bývalému zaměstnavateli pomstít. Ne všichni to…

Odvrácená strana stanovování cílů

Stanovování cílů je velmi důležitá a chvályhodná činnost, je ovšem třeba k ní správně přistupovat.…

Proč nezaměstnávat kamarády

Zaměstnávání kamarádů je velice ošidné, i když to tak na první pohled nemusí vypadat. Člověk se…

Proč navštívit informační a poradenská střediska úřadů práce

Potřebujete-li získat radu či informaci týkající se trhu práce, zkuste navštívit některé z…

Výpis 568576 z celkem 608