Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Slabiny systémů pro CRM
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…
Ještě efektivnější vedení vaší firmy
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli…
Neskrývejte se za řečnickým pultem!
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí celou řadu užitečných rad,…
Jak přijmou zaměstnanci nový systém?
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních technologií, kteří jej navíc…
Znalostní audit - cesta z pekla
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob…
Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…
Role manažerů znalostí v rozvoji podniků
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…
Co na to říká zákazník?
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…
Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…