Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Virtuální znalostní komunity
Aby firmy obstály v konkurenci, byly nuceny snížit stavy a outsourcovat některé činnosti. Mnoho…
Čas pro personalizaci
Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým…
Podnikatelská etika není přepych
Dosud bylo zvykem okolo tohoto tématu chodit po špičkách nebo jej považovat za vhodné leda tak pro…
A dokážete vést sami sebe?
Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále se vyvíjet a být lepší…
To opravdu není to, co jsem chtěl slyšet...
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu. Toho se dá doc&…
Správa podnikového obsahu: novinka nebo běžná záležitost?
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází správa podnikového obsahu.…
Víte, co chcete?
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na…
Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…