Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jak na jejich chování a potřeby reagovat? Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys.

Přijměte pozvánku na 3. ročník konkference ZÁKAZNÍK 2030 společnosti Positive, která se uskuteční 21. března 2019 v Praze.

www.zakaznik2030.cz

Ilustrační snímek

Video máte k dispozici po registraci na HR tv

Jste-li registrován(a), přihlašte se prosím na této stránce.

V opačném případě se zdarma zaregistrujte a získejte časově neomezený přístup ke všem videím na HR tv.

Podmínky registrace naleznete na této stránce.