Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit
Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…
Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Odemkněte svůj skrytý potenciál s Janem Mühlfeitem
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský potenciál, který však málokdy…
Marshall Goldsmith: Lídr nesmí chít vyhrát za každou cenu
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o…
Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace (1/2)
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…
5 otázek, které si musí položit každý šéf
Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém byznysu. Tohle je…