Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Manažer by neměl jen reagovat
Co bychom měli dělat? To je první otázka, na kterou by si manažer měl umět odpovědět. Jaké je…
Jak udržet týmovou práci bez ohledu na obtížnou dobu
Paradoxem týmové práce je skutečnost, že ve stresujících nebo náročných situacích přestávají týmy…
Úspěch neznamená bezchybnost
Úspěšní manažeři a podnikatelé se dostávají na své pozice především díky tomu, jak nahlížejí na…
Řekněte ne negativitě
Negativita je přirozenou součástí pracovních prostředí. Běžně dochází kneshodám nad určitými tématy,…
Jak udělat dojem na šéfa
Ať už usilujete o vyšší plat, vyšší místo nebo vám vaše pracovní etika nedovoluje jednat jinak,…
Řízení změn je také řízením emocí
Většina manažerů i zaměstnanců dnes stále není plně připravena na řízení emocí, které souvisejí se…
Vůdce potřebuje sebedůvěru. Kde ji vzít?
Bez sebedůvěry se nahoru nedostanete. Je ktomu potřeba věřit si, nebát se nebýt perfektní a mít…
Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu.…
Nemluvte příliš, nemáte-li o čem
Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a…