Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete
Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o priazeň zákazníka. Podľa…
Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V…
Pozor na zbytečné chyby v nové práci
Když člověk začíná v nové práci, snaží se dělat dobrý dojem a nic nezkazit. Po určité době se však…
Proč vás vaši kolegové nemají rádi?
Že je to jen hloupá soutěž v popularitě? A vy jste mezi svými kolegy oblíbení? Pokud ne, je možná…
Jak přežít šéfa s nereálnými požadavky
Každá práce je občas náročná. Pokud je však váš šéf přehnaně náročný ve všem, co po vás požaduje,…
Opravdu jste týmový hráč?
Většina lidí o sobě tvrdí, že jsou dobrými týmovými hráči. Ve skutečnosti však všichni cítíme, že…
Pět rad, jak navodit pozitivní pracovní atmosféru
Nepřátelské prostředí a dusno jako před bouří. Taková atmosféra by měla zůstat leda na bojišti. Jak…
Jaký důvod k odchodu je dostatečně vážný?
Všichni občas přemýšlíme o změně práce. Ať už nám však v současné vadí cokoli, měli bychom vždy…
Studie: Vliv používání elektronických zařízení na naši sebedůvěru
Držení těla při každodenní práci s mobilními telefony, tablety a počítači má vliv nejen na naše…