Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Týmový lídr musí prokázat především pevnou vůli. Několik tipů, jak si ji vybudovat
Manažer týmu musí jít svým podřízeným příkladem v mnoha ohledech. Například i co se týče…
Čtyři manažerské zlozvyky, kterých se musíte zbavit
I manažeři mají své zlozvyky. Jako každý jiný člověk. Ovšem u manažerů mohou tyto zlozvyky mít dopad…
Psychologicky bezpečné pracovní prostředí: Jak vypadá a jak jej stvořit?
Podpora duševního zdraví na pracovišti je na vzestupu. Firmy si začínají čím dál víc uvědomovat, že…
4 tipy, jak zvýšit produktivitu vašeho týmu
S končícím rokem přichází i čas bilancování. A také plánování, jak se v příštím roce zlepšit. V…
Jak rozpoznáte, že se váš podřízený řítí k vyhoření?
Syndrom vyhoření může nastat kdykoliv a u kohokoliv. Nejčastěji se objevuje u lidí, kteří poskytují…
Pět signálů, že si berete svoji práci příliš osobně. A že byste s tím měli něco dělat.
Práce zabírá velkou část našich životů. Trávíme v ní často více jak třetinu z každého dne. S kolegy…
Nejčastější chyby, které manažeři dělají při komunikaci s podřízenými
Manažer musí umět svůj tým motivovat, inspirovat a efektivně vést. K tomu všemu je především…
Nedotahujete projekty a ztrácíte často motivaci? Několik rad, co s tím
Abyste dosáhli dlouhodobého kariérního úspěchu (i úspěchu v jakékoliv jiné sféře), musíte si jasně…
5 tipů, jak toho během pracovního dne stihnout více
Každý manažer (i každý poctivý pracovník) by neustále měl přemýšlet, jak navýšit svoji produktivitu…