Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Konferenční prostory Centrum Babylon - už nebudete chtít jinam
Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se snaží všechny firmy…
New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace
Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační školení Microsoft Azure…
Povzneste své firemní akce do výšin v hotelu ERMI! Profesionální služby v jedinečném prostředí
Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou, pak je tu pro Vás ERMI…
S mocným nástrojem XML na poli výměny informací
XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk vyvinutý především pro…
Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…
HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?
Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým…
Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot
Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových zaměstnanců? Proč ne! Říjnová Káva…