Články z oblasti vzdělávání a poradenství
7 chyb při kritice zaměstnanců
Poskytování kritické zpětné vazby je náročné a řada manažerů v něm chybuje. Článek proto upozorňuje…
Ve zdravém týmu zdravý duch
Potenciál výkonnosti a štěstí zdravého týmu je velmi vysoký. I když se objeví úkol, který vypadá…
Nejčastější chyby nových manažerů
Začínající manažeři se dopouštějí mnoha chyb. Profesorka americké Harvard Business School Linda…
Jak řešit neshody v týmu
Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají řešení, protože neshody jim…
Silný tým: Talent, různorodost, odpovědnost, stabilita
Sestavování a udržování dobrých týmů patří mezi nejobtížnější manažerské úkoly. Článek radí, jak…
Jak si udržet nejlepší lidi
Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu…
Pomozte zaměstnancům se zvýšenými nároky
Výsledky aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder, kterého se zúčastnily 4 tisíce Američanů,…
5 překážek týmové spolupráce
Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou charakteristické rysy vysoké…
Dobrý šéf je když...
Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci…