Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …
Jak zabránit pocitu izolace u zaměstnanců
Jedním z častých neduhů moderní doby, který trápí lidi v práci i mimo ni, je pocit izolace. Tento…
První kroky pro skvělý rok 2019
Stojíme na počátku nového roku. Všichni si přejeme, aby byl lepší, úspěšnější a šťastnější než rok…
Šest tipů, jak skvěle podpořit zákaznický servis
V dnešní digitální době a době mobilů je zákaznický servis důležitější než kdykoli předtím -…
Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?
Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci…
Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?
V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné…
Jak řešit nesoulady a hádky na pracovišti?
Pracovníci ve firmách jsou lidé jako všichni ostatní a proto se může stát, že někteří lidé si na…
Co lidi v práci štve
Je opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech pracujících lidí v práci…
Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme…