Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pro koho se hodí moje práce, když ne pro mě?
Když mladí lidé nastoupí do firmy, kde je kulturní normou lenost, je pro ně velmi obtížné vypracovat…
Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…
HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?
Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým…
Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot
Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových zaměstnanců? Proč ne! Říjnová Káva…
Šest tipů, jak skvěle podpořit zákaznický servis
V dnešní digitální době a době mobilů je zákaznický servis důležitější než kdykoli předtím -…
Průmysl 4.0 a pravidlo 80:20 - skutečně můžeme nekvalifikované přeučit?
Pro ty, kteří 80:20 znají, netřeba představovat. Pro ty ostatní je informace, že se jedná o…
5 doporučení, jak vhodně reprezentovat sebe i firmu v médiích
Ustát krizovou komunikaci při nenadálé události, obhájit svůj strategický postup nebo jen seznámit…
Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží
Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách…
Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme…