Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Automatizace: Lék na únavu z rozhodování
Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může…
Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, že existuje nástroj, který umožňuje firmám pochopit vlastní…
Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (1/2)
Podívejme se na některé zajímavé technologické nástroje, které slouží k analýze, porovnávání a…
Integrované řízení rizik ve firmě: Nová role pro lidi z financí
Existuje mnoho rizik a nejistot, s nimiž se musí firma vyrovnat. Jsou tu geopolitické události,…
Jak zvýšit produktivitu firmy zmapováním zákaznické cesty
Změřit produktivitu firmy správně je zásadní. Může to být překvapivé, ale produktivita celé firmy se…
Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?
I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.
Zakládají se vaše rozhodnutí na datech?
Výrobní společnosti se už dlouhou dobu ve svých výrobních procesech pokoušejí eliminovat co nejvíce…
Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat
Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC) přinášejí firmám větší…
Průzkum trhu: Na co se dá použít
S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…