Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Úsměv v Rusku dá zabrat i McDonald’s
Kdysi jsem byl najat velkou britskou firmou dělat business v zemi zaslíbené. To mě zaválo asi 200 km…
Sendvič? Ne, děkuji
Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby.…
Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může…
Jste duševně silní, nebo si jen hrajete na tvrďáka?
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší. Tyto věty často slýcháme…
Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií dané firmy. Oba tyto…
Starbucks zavřel všechny pobočky
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San Francisco rozhodli…
Brian Tracy: 3 druhy učení nezbytné pro úspěch
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných poznatků. Mnoho lidí se…
Proč u špatných zpráv není času nazbyt
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na přínosy včasného řešení.…
Citlivostní analýza v Microsoft Excel – její použití v praxi (2/2)
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší obsáhlé tabulky křížových…