Články z oblasti vzdělávání a poradenství
I nejvyšší šéf se musí stále učit
Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo…
Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)
V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly,…
Word, Excel, PowerPoint: V čem nejčastěji chybujeme?
Mnoho lidí je denně využívá, ale velká část z nich stále opakuje tytéž začátečnické chyby. O čem je…
Jak řešit pracovní úzkosti
Pomozte svým lidem stát se odolnějšími a přizpůsobivějšími. Pomozte jim udržet si schopnost…
Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)
Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?
Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně
Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě,…
Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků
V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak…
Hledáme ředitele / ředitelku obecně prospěšné společnosti dTest
Jsme dTest, největší spotřebitelská organizace v České republice a vydavatel spotřebitelského…
Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)
Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…