Články z oblasti vzdělávání a poradenství

I nejvyšší šéf se musí stále učit

Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)

V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly,…

Word, Excel, PowerPoint: V čem nejčastěji chybujeme?

Mnoho lidí je denně využívá, ale velká část z nich stále opakuje tytéž začátečnické chyby. O čem je…

Jak řešit pracovní úzkosti

Pomozte svým lidem stát se odolnějšími a přizpůsobivějšími. Pomozte jim udržet si schopnost…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

Databázové funkce v Microsoft Excel podrobně

Potřebovali jste již někdy zjistit průměrný počet kusů určitého zboží prodaného v daném městě,…

Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků

V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak…

Hledáme ředitele / ředitelku obecně prospěšné společnosti dTest

Jsme dTest, největší spotřebitelská organizace v České republice a vydavatel spotřebitelského…

Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)

Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…

Výpis 388396 z celkem 3840