Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Umíte si zachovat soukromí na pracovišti?
Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké…
Několik tipů, jak poskytovat dobré služby
Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,…
Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky
Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o…
Interní komunikací k angažovanější pracovní síle
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…
Podnikáte v chaosu?
Ředitel Fordu naříká, že způsob, jakým jeho firma podniká, přestává vydělávat peníze. A není sám.…
Ptejte se svých lidí, co jsou zač
Finanční odměny mohou zvýšit produktivitu. Pro skutečnou motivaci zaměstnanců je ale třeba přemýšlet…
Nejhorší způsoby, jak přijít o místo
Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří…
Jak školit pro zákaznický servis
Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi…
Může spolu vycházet starší a mladší generace manažerů?
Manažeři nad 45 let nerozumí těm, kteří jim šlapou na paty, narozeným v letech 1965-1979 - první…