Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak si udržet zákazníky
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové…
Ztracenou důvěru neobovíte
Řada firem se potýká s problémem ztráty důvěry. Klade si otázku, jak získat zpět důvěru svých…
Armádní lekce rozvoje vůdců
Spisovatel Joseph Heller představil ve své slavné knize Hlava 22 klasický případ ironické…
Jak na konflikty s kolegy, podřízenými i nadřízenými
Moc bývá tichým společníkem konfliktu. Záležitosti autority a odpovědnosti, formální či neformální…
Strach ze sloučení
Slučovací mánie je znovu na vzestupu. A hlavní rozdíl mezi dnešními dohodami a těmi, které vrcholily…
Lidské zdroje nestačí
Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala…
Zrovna nepracuji. Že by to šéfovi nevadilo?
Elektronická pošta bezpochyby přispívá k produktivitě práce všech, kdo ji dovedou využívat opravdu…
Společnost plná vůdců
Guru leadershipu *John Kotter* tvrdí, že změna kultury je zřídka racionální volbou. Daleko spíše je…
Hledá se chyba měsíce
Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává…